Centrum zákaznické podpory

Roche Customer Support Center (RCSC, Centrum zákaznické podpory) se sídlem ve Varšavě provádí podporu subregionu střední a východní Evropy včetně Česka a Slovenska. 

Zákaznické centrum podpory od 1. února dále rozšiřuje své služby. Kromě profesionální diagnostiky (Laboratorní přístroje SWAHosPOC přístroje automatizace, procesy a IT) nyní i z oborů tkáňové molekulární diagnostiky.  Každá skupina má vlastní řešitelský tým a zvláštní telefonní číslo.

stitek_vse_web_

Nově rozšířené centrum se stává ústředním komunikačním bodem pro příjem Vašich dotazů v českém a slovenském jazyce.

Kromě aplikační a vědecké podpory nabízí také technickou podporu, přičemž aktivní spolupráce s naší skupinou specialistů v Praze je zárukou, že pro Vaše požadavky se vždy najde optimální řešení. Věříme, že spojení našich místních, mezinárodních a globálních specialistů bude pro Vás skutečným přínosem. 

Spolupráce s Centrem zákaznické podpory je zkušenost i pro nás. Proto bychom vás rádi požádali o vzájemnou součinnost při tvorbě a dolaďování procesů, aby co nejvíce vyhovovaly vašim skutečným potřebám. Své případné připomínky či návrhy na zlepšení můžete kdykoli zaznamenat do našeho standardního webového formuláře, nebo se obraťte přímo na svého obchodního zástupce. Vaši zpětnou vazbu budeme pozorně monitorovat.

Děkujeme Vám, že voláte do zákaznického centra!