Centrum zákaznické podpory

Centrum je ústředním komunikačním bodem pro příjem Vašich dotazů v českém a slovenském jazyce.

Kromě aplikační a vědecké podpory nabízí také technickou podporu, přičemž aktivní spolupráce s naší skupinou specialistů v Praze je zárukou, že pro Vaše požadavky se vždy najde optimální řešení. Věříme, že spojení našich místních, mezinárodních a globálních specialistů bude pro Vás skutečným přínosem.

Spolupráce s Centrem zákaznické podpory je zkušenost i pro nás. Proto bychom vás rádi požádali o vzájemnou součinnost při tvorbě a dolaďování procesů, aby co nejvíce vyhovovaly vašim skutečným potřebám. Své případné připomínky či návrhy na zlepšení můžete kdykoli zaznamenat do našeho standardního webového formuláře, nebo se obraťte přímo na svého obchodního zástupce. Vaši zpětnou vazbu budeme pozorně monitorovat.

 

diagram2

Koho a jak kontaktovat

Pro informace o jednotlivých odděleních a kontaktech rozklikněte dané řádky tlačítkem plus.

Laboratorní přístroje SWA

  • COBAS INTEGRA® 400+
  • cobas c 311
  • cobas e 411
  • cobas® 6000
  • cobas® 8000

Vaše telefonáty a e-maily budou vyřizovat: 

       

Tomáš Tarčák                    Dominik Hanák              Zuzana Grolmusová

Centrum podpory pro přístroje HosPOC a analýzu moči

Přístroje HosPOC:

  • cobas b 121
  • cobas b 221
  • cobas b 123
  • 9180 Electrolyte analyzer
  • Cardiac Reader cobas h 232
  • cobas b 101
  • AccuChek® Inform II

Přístroje pro analýzu moči:

  • cobas u 411
  • Urisys 1800®
  • Urisys 2400®
  • cobas® 6500

Vaše telefonáty a e-maily bude vyřizovat: 

Denisa Čižmárová

Centrum podpory pro automatizaci, procesy a IT

Centrum poskytuje podporu pro:

  • cobas IT middleware
  • PSM
  • cobas IT 1000
  • cobas bge link

Vaše telefonáty a e-maily bude vyřizovat: 

Tadeusz Kufa

Centrum podpory pro molekulární diagnostiku

Roche Molecular Diagnostics:

  • CAP/CTM & cobas s 201
  • cobas® 4800
  • cobas® 6800/8800

Roche Life Science:

  • qPCR & NAP Systems

Vaše telefonáty a e-maily bude vyřizovat: 

Daniela Grejtáková

Centrum podpory pro tkáňovou diagnostiku

Histology:

Primary Staining:

  • BenchMark Special Stains
  • Symphony
  • H&E 600 Platforms

Advanced Staining:

  • BenchMark GX, XT
  • ULTRA Platforms

Vaše telefonáty a e-maily bude vyřizovat: 

Peter Šurina

Často kladené dotazy a odpovědi na ně

Jakou podporu mohu od Centra zákaznické podpory ve Varšavě očekávat?

Vaši podporu bude zajišťovat společně tým mezinárodního Centra zákaznické podpory a Vám známých servisních techniků a aplikačních specialistů v Praze. Zavoláte-li do RCSC, Vaše požadavky budou zaznamenány a s využitím dálkové správy analytických systémů posouzeny přímo pracovníky RCSC. V případě nutné konzultace či osobní návštěvy servisního technika nebo aplikačního specialisty bude váš požadavek neprodleně předán k řešení lokálním servisním technikům a aplikačním specialistům. Podpora v českém a slovenském jazyce bude zajišťována v těchto segmentech: Laboratorní přístroje (SWA), Hospital Point of Care (HosPOC), Automatizace, laboratorní procesy a TI (WF/IT), dále tkáňová diagnostika (TD) a molekulární diagnostika (MD) v pracovních dnech 7:00 – 16:00 hod. Prosíme, obracejte se na RCSC rovněž v případech kdy potřebujete poskytnout informace o produktech, zaslat dokumentaci k produktům a podobně. RCSC Vám bude plně k dispozici zejména pro řešení požadavků, které nevyžadují osobní návštěvu Vašeho pracoviště.

Jaké výhody Vám volání do RCSC poskytne?
  • Do RCSC voláte bezplatně, v pracovní době RCSC od 7:00 – 17:00 hod se vždy dovoláte.
  • Pracovníci RCSC Vám budou neustále k dispozici.
  • Každý váš telefonát a požadavek bude přijat odpovědným pracovníkem RCSC, zaznamenán a jeho řešení bezprostředně zahájeno ve spolupráci pracovníků RCSC a lokálních specialistů
  • Pracovníci RCSC budou v neustálém kontaktu s kolegy z jiných zemí a tudíž budou moci konzultovat v reálném čase jakékoli Vaše požadavky
  • Součástí RCSC bude i školící a tréninkové centrum, kde budou k dispozici hlavní analytické systémy pro simulaci složitějších případů.
Mohu nadále využívat podpory místních servisních techniků a aplikačních specialistů?

Všichni Vám známí servisní technici a aplikačních specialisté Vám budou nadále k dispozici. Dovolujeme si Vás požádat, abyste využívali centra zákaznické podpory vždy pro prvotní kontakt a věříme, že si brzy vytvoříte s kolegy ve Varšavě stejně dobré vztahy jako s místními servisními techniky a aplikačními specialisty. RCSC prosím volejte i v případě, kdy je zřejmé, že bude nutná návštěva místního servisního technika nebo aplikačního specialisty. Váš požadavek bude zaznamenán a předán ihned k řešení příslušné osobě.