Centrum zákaznické podpory

Centrum je ústředním komunikačním bodem pro příjem Vašich dotazů v českém a slovenském jazyce.

Kromě aplikační a odborné podpory nabízí také technickou podporu, přičemž aktivní spolupráce s naší skupinou specialistů v Praze je zárukou, že pro Vaše požadavky se vždy najde optimální řešení. Věříme, že spojení našich místních, mezinárodních a globálních specialistů bude pro Vás skutečným přínosem.

V případě dotazu nebo potřeby asistence je možné zákaznické centrum kontaktovat telefonicky, nebo pomocí online služby Požadavek podpory na portálu Roche DiaLog, kde se můžete jednoduše a přímo zaregistrovat, pokud službu doposud nevyužíváte. Specialisté zákaznického centra vám jsou k dispozici každý všední den od 7:00-16:00. Online požadavky můžete vytvářet kdykoliv – budou zpracovány během pracovních hodin zákaznického centra.

Koho a jak kontaktovat

Pro informace o jednotlivých odděleních a kontaktech rozklikněte dané řádky tlačítkem plus. U každého oddělení najdete jeho telefonní linku. Požadavek podpory lze využít pro podporu všech přístrojů - online požadavky jsou přesměrovány na příslušné specialisty, kteří je mohou hned řešit (v rámci pracovních hodin zákaznického centra). Telefonní linky využívejte zejména v urgentních situacích, které nastanou mimo pracovní dobu zákaznického centra.

Laboratorní přístroje SWA

Tel: 800 10 5555, dialog.roche.com

  • COBAS INTEGRA® 400+
  • cobas c 311
  • cobas e 411
  • cobas® 6000
  • cobas® 8000
Centrum podpory pro přístroje HosPOC a analýzu moči

Tel: 800 10 5000, dialog.roche.com

Přístroje HosPOC:

  • cobas b 121
  • cobas b 221
  • cobas b 123
  • 9180 Electrolyte analyzer
  • Cardiac Reader cobas h 232
  • cobas b 101
  • AccuChek® Inform II

Přístroje pro analýzu moči:

  • cobas u 411
  • Urisys 1800®
  • Urisys 2400®
  • cobas® 6500
Centrum podpory pro molekulární diagnostiku

Tel: 800 11 11 99, dialog.roche.com

Roche Molecular Diagnostics:

  • CAP/CTM & cobas s 201
  • cobas® 4800
  • cobas® 6800/8800

Roche Life Science:

  • qPCR & NAP Systems
Centrum podpory pro tkáňovou diagnostiku

Tel: 800 11 11 99, dialog.roche.com

Histology:

Primary Staining:

  • BenchMark Special Stains
  • Symphony
  • H&E 600 Platforms

Advanced Staining:

  • BenchMark GX, XT
  • ULTRA Platforms

Často kladené dotazy a odpovědi na ně

Jakou podporu mohu od Centra zákaznické podpory ve Varšavě očekávat?

Vaši podporu bude zajišťovat společně tým mezinárodního Centra zákaznické podpory a Vám známých servisních techniků a aplikačních specialistů v Praze. Zavoláte-li do RCSC, nebo vytvoříte požadavek online, Vaše požadavky budou zaznamenány a s využitím dálkové správy analytických systémů posouzeny přímo pracovníky RCSC. V případě nutné konzultace či osobní návštěvy servisního technika nebo aplikačního specialisty bude váš požadavek neprodleně předán k řešení lokálním servisním technikům a aplikačním specialistům. Podpora v českém a slovenském jazyce bude zajišťována v těchto segmentech: Laboratorní přístroje (SWA), Hospital Point of Care (HosPOC), Automatizace, laboratorní procesy a TI (WF/IT), dále tkáňová diagnostika (TD) a molekulární diagnostika (MD) v pracovních dnech 7:00 – 16:00 hod. Prosíme, obracejte se na RCSC rovněž v případech kdy potřebujete poskytnout informace o produktech, zaslat dokumentaci k produktům a podobně. RCSC Vám bude plně k dispozici zejména pro řešení požadavků, které nevyžadují osobní návštěvu Vašeho pracoviště.

Jaké výhody vám volání do centra zákaznické podpory nebo zadání požadavku online poskytne?
  • Do RCSC voláte bezplatně, v pracovní době RCSC od 7:00 – 16:00 hod se vždy dovoláte.
  • Online požadavky podpory na webu DiaLog můžete zadávat kdykoliv, budou řešeny v pracovní době zákaznického centra.
  • Každý váš telefonát a požadavek bude přijat odpovědným pracovníkem RCSC, zaznamenán a jeho řešení bezprostředně zahájeno ve spolupráci pracovníků RCSC a lokálních specialistů
  • Pracovníci RCSC budou v neustálém kontaktu s kolegy z jiných zemí a tudíž budou moci konzultovat v reálném čase jakékoli Vaše požadavky
  • Součástí RCSC bude i školící a tréninkové centrum, kde budou k dispozici hlavní analytické systémy pro simulaci složitějších případů.
Mohu nadále využívat podpory místních servisních techniků a aplikačních specialistů?

Všichni Vám známí servisní technici a aplikačních specialisté Vám budou nadále k dispozici. Dovolujeme si Vás požádat, abyste využívali centra zákaznické podpory vždy pro prvotní kontakt a věříme, že si brzy vytvoříte s kolegy ve Varšavě stejně dobré vztahy jako s místními servisními techniky a aplikačními specialisty. RCSC kontaktujte prosím i v případě, kdy je zřejmé, že bude nutná návštěva místního servisního technika nebo aplikačního specialisty. Váš požadavek bude zaznamenán a předán ihned k řešení příslušné osobě.